У Сарненській райраді підбили підсумки роботи зі зверненнями громадян
Роботу зі зверненнями громадян у Сарненській районній раді та в органах місцевого самоврядування району за 2019 рік проаналізували працівники виконавчого апарату районної ради.
Робота зі зверненнями громадян є одним із найважливіших напрямів діяльності районної ради та органів місцевого самоврядування. Варто зазначити, що в районній раді та сільських, селищних радах склалася певна система роботи щодо розгляду звернень громадян, як того вимагає Закон України "Про звернення громадян".
За 2019 року до Сарненської районної ради надійшло 610 звернень, що на 17 більше, ніж у минулому році. Найбільша кількість з них була з питань соціального захисту населення –152, аграрної політики і земельних відносин — 12, комунального та дорожнього господарства –15, праці та заробітної плати – 20, на особистому прийомі — 465, інші питання — 35. Вирішено позитивно — 548, роз’яснено —27 питань.
Що стосується надання матеріальної допомоги – це питання знаходиться на постійному контролі у голови районної ради. Упродовж 2019-го надано матеріальну допомогу 461 громадянину на лікування та тим, хто опинився в скрутних життєвих обставинах, на загальну суму 440 тис. грн.
За звітний період проводилися виїзні прийоми громадян по сільських радах згідно із затвердженим планом: проведено 6 прийомів головою райради.
Характер і зміст звернень різноманітний. Зокрема громадяни зверталися з приводу електрифікації, питання ремонту доріг, медичного та пенсійного забезпечення, аграрної політики і земельних відносин, соціального захисту населення.
Люди схвально ставляться до організації особистих прийомів громадян за місцем проживання. Це діловий і зручний спосіб спілкування з людьми за нинішніх обставин, сприяє вирішенню проблем.
Усі звернення, що надходили до районної ради, були розглянуті в установлені терміни.
Організаційний відділ
районної ради
районної ради
Додати коментар