У Сарнах для споживачів природного газу відкрився сучасний центр обслуговування
Сьогодні, 2 липня у Сарнах за адресою вул.Белгородська, 5 відкрився новий Центр обслуговування клієнтів РГК (регіональна газова компанія) ПАТ «Рівнегаз». Відтепер понад 18 тисяч споживачів природного газу міста Сарни та Сарненського району отримуватимуть весь спектр послуг газових компаній в новому сучасному форматі.
Наголошується, що новий формат надання консультаційних послуг передбачає обслуговування за електронною чергою та з привітними менеджерами, наявність зони "відкритого простору" і двох комфортних залів обслуговування, можливість відразу ж зареєструватися в Особистому кабінеті на сайті для споживачів природного газу 104.ua. Тож абонслужба і довгі черги залишаться в минулому.
На урочистому відкритті Центру обслуговування клієнтів були присутні і представники влади голова районної ради Руслан Серпенінов, в.о. голови райдержадміністрації Іван Назарець, міський голова Світлана Усик, представники ЗМІ.
«Варто віддати належне компанії ПАТ «Рівнегаз» - відкриття такого Центру яскраво свідчить про готовність до діалогу зі споживачами природного газу, турботу і гідний рівень надання послуг працівниками компанії. Вважаємо це потужний крок уперед», - зазначив голова Сарненської районної ради Руслан Серпенінов.
Адміністратор у залі очікування з радістю допоможе кожному клієнту скористатися послугами системи "Тонкий клієнт" - зареєструватися в Особистому кабінеті, перейти на офіційний сайт як газорозподільної, так і газопостачальної компанії, ознайомитися з актуальною інформацією та нормативною базою. Електронні табло в залі інформують клієнтів про наявність вільних менеджерів та їх номери. Такий сервіс мінімізує час очікування споживача в черзі.
Менеджери надають повний перелік послуг компанії: інформація по особовому рахунку, надання споживачу необхідних довідок, оформлення документів для підключення газового обладнання, його ремонту та ін. Також повідомляється, що в центрі створені комфортні умови для клієнтів – стильний помаранчево-білий інтер'єр, просторі приміщення, наявність великої кількості роздавальної продукції в інформаційних модулях для споживачів, зручна зона очікування, дитячий куточок, доступ до wi-fi, можливість відразу на місці скористатися онлайн-послугами або сплатити за газ через платіжний термінал.
Наголошується, що новий формат надання консультаційних послуг передбачає обслуговування за електронною чергою та з привітними менеджерами, наявність зони "відкритого простору" і двох комфортних залів обслуговування, можливість відразу ж зареєструватися в Особистому кабінеті на сайті для споживачів природного газу 104.ua. Тож абонслужба і довгі черги залишаться в минулому.
На урочистому відкритті Центру обслуговування клієнтів були присутні і представники влади голова районної ради Руслан Серпенінов, в.о. голови райдержадміністрації Іван Назарець, міський голова Світлана Усик, представники ЗМІ.
«Варто віддати належне компанії ПАТ «Рівнегаз» - відкриття такого Центру яскраво свідчить про готовність до діалогу зі споживачами природного газу, турботу і гідний рівень надання послуг працівниками компанії. Вважаємо це потужний крок уперед», - зазначив голова Сарненської районної ради Руслан Серпенінов.
Адміністратор у залі очікування з радістю допоможе кожному клієнту скористатися послугами системи "Тонкий клієнт" - зареєструватися в Особистому кабінеті, перейти на офіційний сайт як газорозподільної, так і газопостачальної компанії, ознайомитися з актуальною інформацією та нормативною базою. Електронні табло в залі інформують клієнтів про наявність вільних менеджерів та їх номери. Такий сервіс мінімізує час очікування споживача в черзі.
Менеджери надають повний перелік послуг компанії: інформація по особовому рахунку, надання споживачу необхідних довідок, оформлення документів для підключення газового обладнання, його ремонту та ін. Також повідомляється, що в центрі створені комфортні умови для клієнтів – стильний помаранчево-білий інтер'єр, просторі приміщення, наявність великої кількості роздавальної продукції в інформаційних модулях для споживачів, зручна зона очікування, дитячий куточок, доступ до wi-fi, можливість відразу на місці скористатися онлайн-послугами або сплатити за газ через платіжний термінал.
Організаційний відділ
районної ради
районної ради
Додати коментар