Положення про виконавчий апарат Сарненської районної ради
УКРАЇНА
Сарненська районна рада
РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(Восьме скликання)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
голови районної ради
Сарненська районна рада
РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(Восьме скликання)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
голови районної ради
від 18 жовтня 2021 року № 116-к
Про виконавчий апарат районної ради Відповідно до рішення районної ради від 05 жовтня 2021 року № 156 «Про внесення змін до структури, штатної та загальної чисельності виконавчого апарату Сарненської районної ради», керуючись статтями 55, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Затвердити:
1.1. Положення про виконавчий апарат Сарненської районної ради в новій редакції (додається).
1.2. Положення про відділ з питань організаційного та правового забезпечення діяльності ради виконавчого апарату районної ради (додаток 1).
1.3. Положення про відділ бухгалтерського обліку та звітності виконавчого апарату районної ради в новій редакції (додаток 2).
1.4. Положення про патронатну службу голови районної ради (додаток 3).
1.5. Посадові інструкції працівників виконавчого апарату Сарненської районної ради викласти в новій редакції (додаються).
2. Вважати такими, що втратили чинність, розпорядження голови районної ради від 28.12.2020 № 192 «Про виконавчий апарат районної ради», 31.12.2021 № 199 «Про затвердження посадових інструкцій працівників виконавчого апарату районної ради», від 19.10.2021 № 119-к «Про внесення змін до розпорядження голови районної ради від 28 грудня 2020 року № 192 «Про виконавчий апарат районної ради», від 19.10.2021 №120-к «Про затвердження посадових інструкцій працівників виконавчого апарату районної ради».
3. Розпорядження набирає чинності з 01 січня 2022 року.
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого апарату районної ради Рацкевич С.А.
1. Затвердити:
1.1. Положення про виконавчий апарат Сарненської районної ради в новій редакції (додається).
1.2. Положення про відділ з питань організаційного та правового забезпечення діяльності ради виконавчого апарату районної ради (додаток 1).
1.3. Положення про відділ бухгалтерського обліку та звітності виконавчого апарату районної ради в новій редакції (додаток 2).
1.4. Положення про патронатну службу голови районної ради (додаток 3).
1.5. Посадові інструкції працівників виконавчого апарату Сарненської районної ради викласти в новій редакції (додаються).
2. Вважати такими, що втратили чинність, розпорядження голови районної ради від 28.12.2020 № 192 «Про виконавчий апарат районної ради», 31.12.2021 № 199 «Про затвердження посадових інструкцій працівників виконавчого апарату районної ради», від 19.10.2021 № 119-к «Про внесення змін до розпорядження голови районної ради від 28 грудня 2020 року № 192 «Про виконавчий апарат районної ради», від 19.10.2021 №120-к «Про затвердження посадових інструкцій працівників виконавчого апарату районної ради».
3. Розпорядження набирає чинності з 01 січня 2022 року.
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого апарату районної ради Рацкевич С.А.
Голова ради Я.В. Яковчук
Додати коментар