Про дієву допомогу категорії соціально незахищених громадян із Стабілізаційного фонду йшлося на засіданні комісії
16 вересня за участю голови Сарненської районної ради Миколи Добридніка, його заступника Вячеслава Шимка відбулося розширене позачергове засідання постійної комісії з питань аграрної політики, земельних ресурсів, екології, природокористування та розвитку села.
Першочергово було розглянуто питання про доручення голови районної ради щодо організації виконання у Сарненському районі постанови Кабінету Міністрів від 5 серпня 2009 р. № 844 «Деякі питання реалізації права власності на землю громадянами України у 2009 році» та затвердженого Порядку безоплатних оформлення та видачі громадянам України у 2009 році державних актів на право власності на земельні ділянки. Порядок використання у 2009 році коштів Стабілізаційного фонду для здійснення заходів з безоплатних оформлення та видачі громадянам України державних актів на право власності на земельні ділянки. Як наголосив Микола Мусійович дану постанову потрібно якнайшвидше реалізувати в життя району. Забороняються стягнення з громадян України плати за оформлення та видачу відповідно до затвердженого цією постановою Порядку безоплатних оформлення та видачі громадянам України у 2009 році державних актів на право власності на земельні ділянки таких актів та надання додаткових і супутніх послуг з розроблення документації із землеустрою, а також будь-яких інших платежів, зокрема внесків до благодійних та інших фондів.
Також передбачається виділити за рахунок нерозподілених коштів Стабілізаційного фонду на безповоротній основі 507784, 8 тис. гривень для здійснення заходів з безоплатних оформлення та видачі громадянам України державних актів на право власності на земельні ділянки.
Для одержання державного акта на право власності на земельну ділянку громадянин або уповноважена ним особа звертається із заявою про видачу такого акта до сільського, селищного, міського голови або уповноваженої ним особи, який забезпечує організацію прийому таких заяв у кожному населеному пункті. Заява про видачу державного акта на право власності на земельну ділянку подається за місцем розташування земельної ділянки. До заяви додаються:
- копія документу, що засвідчує особу;
- засвідчена в установленому порядку копія довіреності – для уповноваженої особи;
- копія документа про присвоєння ідентифікаційного номера у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та інших обов’язкових платежів;
- копія рішення органу місцевого самоврядування або районної державної адміністрації щодо передачі земельної ділянки у власність.
Територіальні органи Держкомзему за актами приймання-передачі отримують від органів місцевого самоврядування заяви громадян про видачу державного акта на право власності на земельну ділянку.
На підставі заяви про видачу державного акта на право власності на земельну ділянку протягом трьох робочих днів з дати її надходження територіальні органи Держкомзему
З даного питання заслухали коментар Зінчика Романа Миколайовича – начальника управління Держкомзему в Сарненському районі Рівненської області, який проінформував про перспективи та проблеми реалізації даного проекту на теренах району. Члени комісії з даного питання прийняли рішення якнайшвидше реалізовувати дану постанову в дію. А також рекомендувати управлінню Держкомзему в Сарненському районі Рівненської області забезпечити організацію виконання даної постанови та своєчасне завершення комплексу робіт визначених на 2009 рік. Рекомендувати сільським, селищним, міському головам провести широке роз’яснення серед населення територіальних громад щодо порядку безоплатних оформлення та видачі громадянам України у 2009 році державних актів на право власності на земельні ділянки. Скласти реєстр громадян, яким за рішенням відповідної ради передано у власність земельні ділянки для будівництва та обслуговування жилого будинку і господарських будівель, ведення особистого селянського господарства в межах населених пунктів, садівництва в межах і за межами населених пунктів, але ще не видано державних актів, а також всебічно сприяти населенню в отриманні державних актів на право власності на землю зокрема шляхом організованого приймання документів від громадян та подачі їх управлінню Держкомзему в Сарненському районі, організації вручення державних актів у кожному населеному пункті, звернувши першочергову увагу на категорію соціально незахищених громадян.
Розглянули також делегований лист голови районної ради щодо створення та діяльності у Сарненському районі сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів та перспективи їх розвитку. Станом на 10 вересня в районі створено один сільськогосподарський обслуговуючий кооператив «Добриця» в смт Степань. Основним видом діяльності кооперативу є надання комплексних послуг жителям населених пунктів Степанської селищної ради. Кооператив займається заготівлею молока, його охолодженням та реалізацією на молокоприймальні підприємства. А також виконанням окремих видів сільськогосподарських робіт: обробіток ґрунту, посів.
На першому етапі – заготівля молока його охолодження та реалізація на молокопереробні підприємства вартість проекту складає 81 тисяча гривень; придбання обладнання для надання послуг по обробітку ґрунту та посіві зернових на суму 230 тисяч гривень. Загальна вартість проекту 311 тисяч гривень. Придбання необхідного обладнання буде здійснюватись на 90 відсотків за рахунок Стабілізаційного фонду (280 тисяч гривень). Кооператив пройшов конкурсний відбір в головному управлінні агропромислового розвитку ОДА і є рішення конкурсної комісії про виділення СОК «Добриця» фінансової підтримки на суму 280 тисяч гривень.
Відповідно до рішення районної ради від 20 серпня 2009 року № 731 «Про програму підтримки розвитку сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів на 2009 рік» передбачено фінансову підтримку на безповоротній основі в розмірі 10 відсотків вартості техніки та обладнання.
Тому комісія прийнявши до уваги інформацію начальника управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Мельника М.П. вирішила рекомендувати управлінню агропромислового розвитку райдержадміністрації, сільським, селищним, міському головам провести широке роз’яснення серед населення територіальних громад району, щодо порядку створення сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів та перспектив їх розвитку, а також всебічно сприяти громадянам у створенні сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів, шляхом надання допомоги в оформленні відповідних документів. А голова районної ради Микола Добриднік подав пропозицію передбачити кошти у районному бюджеті для спів фінансування за даною програмою.
Також депутати розглянули та обговорили лист Комітету з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи Верховної Ради України від 08.07.2009 року № 53/2 «Про стан та перспективи проведення геологорозвідувальних робіт, видобутку і переробки бурштину-сирцю у Прип’ятському бурштиновому басейні.
Загалом постійна комісія районної ради з питань аграрної політики, земельних ресурсів, екології, природокористування та розвитку села провела 19 пленарних засідань, на яких приймалися відповідні рішення, рекомендації. Жодного звернення державних інстанцій різного рівня, а також від пересічних громадян не було залишено поза увагою. Кожне питання проходило юридичну призму для прийняття законного рішення в чому допомагали заступники голови районної ради, юристи Олексій Прозапас та Вячеслав Шимко. Хочу подякувати активним членам комісії В’ячеславу Дзуганю, Володимиру Павонському, Павлу Гольонку, Івану Царуку, Ігорю Запух ляку, головному спеціалісту оргвідділу районної ради Олені Михайловій за плідну співпрацю.
Світлана Коток,
голова постійної комісії районної ради
з питань аграрної політики, земельних ресурсів,
екології, природокористування та розвитку села.
Фото Олени Михайлової.
Додати коментар