Звернення громадян
Окремо хочу зупинитися на роботі зі зверненнями громадян. Ця діяльність в районній раді набула системного характеру і будується на основних засадах Конституції України, Закону України «Про звернення громадян». З метою реалізації конституційних прав на звернення в Сарненській районній раді значна увага приділялась особистому прийому громадян. Зокрема графік проведення особистого прийому громадян головою та заступником голови ради затверджено розпорядженням голови ради від 22 травня 2006 року № 18 «Про організацію особистого прийому громадян у Сарненській районній раді».
Графік прийому громадян керівництвом районної ради розміщений на стенді в приміщенні районної ради та на офіційному веб – сайті районної ради. Прийом громадян головою ради, працівниками виконавчого апарату, проводиться кожного робочого дня.
Аналіз звернень, що надійшли до районної ради на протязі 2008 року, показав, що існує тенденція до зменшення письмових звернень громадян до районної ради. Проте, під час здійснення особистого прийому головою районної ради у 2008 році, на особистому прийомі побувало 736 громадян району проти 410 в 2007 році, що є свідченням результативності вирішення попередніх звернень. Протягом першого кварталу 2009 до Сарненської районної ради надійшло 148 звернень громадян.
Аналізуючи характер звернень, слід відзначити, що найбільше громадяни звертались до районної ради з питань надання матеріальної допомоги (151), праці (115), соціального захисту та пенсійного забезпечення (107), житлового господарства (163) та ін.
Громадяни скаржаться на низький рівень надання комунальних послуг, необхідність ремонту багатоквартирних житлових будинків, поганий стан доріг. Значною залишається кількість звернень з приводу будівництва та паливно – енергетичного комплексу (67). Це пов’язано в першу чергу з тим, що в населених пунктах району інтенсивно ведеться будівництво нових вулиць, і багато громадян бажають прискорити підведення електроенергії до новозбудованих будинків, а також просять сприяти у заміні аварійних електроопор, що розташовані біля житлових будинків, газифікації вулиць. Також громадян турбують питання виготовлення державних актів на землю, оплата за земельні та майнові паї, приватизація земельних ділянок. Значне незадоволення у суспільстві викликає стан роботи правоохоронних органів, особливо у сфері боротьби із злочинністю, подолання корупції та хабарництва, зміцнення законності і правопорядку.
За 2008 рік кількість колективних звернень становить 26 ( у них підписів 1075), повторних звернень надійшло 3.
Проведений аналіз письмових звернень громадян, що надійшли до районної ради за 2008 рік, в розрізі місцевих рад району свідчить, що збільшилась кількість письмових звернень від жителів:
Найменування ради |
2008 рік |
2007 рік |
Клесівська |
26 |
21 |
Костянтинівська |
11 |
7 |
Кричильська |
20 |
8 |
Люхчанська |
14 |
6 |
Селищенська |
7 |
5 |
Степанська |
15 |
9 |
Тутовицька |
18 |
16 |
У зв’язку зі збільшенням звернень громадян у вище названих місцевих радах, вважаю головам відповідних рад необхідно активізувати інформаційну та роз’яснювальну роботу серед населення.
Разом з тим, зменшення кількості письмових звернень від жителів спостерігається по Сарненській міській, Вирівській, Кам’яне – Случанській, Карпилівській, Немовицькій, Ремчицькій, Тинненській сільських радах.
Більшість питань, порушених громадянами, вдалося оперативно вирішити, на інші заявники отримали чіткі роз'яснення. Звернення громадян розглядаються у встановлений чинним законодавством строк, за результатами розгляду заявників інформують у письмовій формі.
Додати коментар